Kulit bayi putih gebu – ini rahsianya..

 

“Masa mengandung anak pertama, saya jadikan rutin harian saya minum Wildan Susu Kambing untuk menambahkan tenaga. Syukur alhamdulillah baby lahir dengan sihat dan kulit putih bersih. Ramai orang kat hospital yang tegur. Kulit baby saya putih gebu.”-Puan Nooriznina Che Samsudin, Nilai 3

.

“Saya minum susu wildan baby saya takde kuning, kulit putih cantik. Terima kasih susu wildan”. -Puan Ina.

Kalau ikutkan ibu hamil, kebanyakan ibu mesti nak kulit bayi yang putih gebu, malah ada yang sanggup amal petua tradisional hanya kerana mahukan kulit anak putih! Kan.. Memang tidak dinafikan semua wanita dan lelaki menginginkan kulit yang sihat dan cantik!

.

Khasiat susu kambing Wildan ni memang banyak.. bukan setakat menambah tenaga dan menyegarkan badan, bahkan dapat mencantikkan kulit wajah.. Wow, sape tak nak kan..

.

Seperti yang semua tahu, susu kambing juga adalah salah satu minuman sunnah yang baik untuk kesihatan kulit. Susu kambing adalah asas kecantikan kulit asli dari zaman berzaman, yang dapat membantu menghalus dan melembabkan kulit. Susu kambing juga mempunyai pelbagai lagi kandungan vitamin dan juga mineral yang boleh meningkatkan tahap kesihatan serta memperbaiki kulit yang bermasalah

.

Antara kandungan yang terdapat dalam Wildan susu kambing ialah Vitamin E. Apakah vitamin E dan manfaat vitamin E? Vitamin E ialah vitamin yang larut lemak.. Ia memainkan peranan penting sebagai antioksidan di dalam badan. Ia juga membantu mencegah radikal bebas kepada lemak di dalam badan yang diperlukan untuk kesihatan. Vitamin E juga sangat penting untuk melambatkan tanda-tanda penuaan

.

Selain itu, Vitamin E membantu untuk menguatkan dinding kapilari bagi kulit serta meningkatkan kelembapan dan keanjalannya sekaligus bertindak sebagai nutrien anti penuaan kepada tubuh badan. Kajian telah menunjukkan bahawa Vitamin E membantu mengurangkan keradangan dalam tubuh badan dan kulit, mengekalkan kesihatan serta keremajaan kulit

.

.

Vitamin E juga membantu untuk proses penyembuhan kulit. Vitamin E diserap oleh lapisan epidermis kulit dan boleh merawat kulit yang terbakar disebabkan sinaran matahari yang menjadi salah satu punca utama kepada gelaja kanser kulit. Disebabkan oleh Vitamin E ini mempercepatkan pembinaan sel, ia boleh merawat calar, jerawat dan kedutan kulit serta kulit akan menjadi kelihatan lebih sihat dan muda

.

Proses regenarasi kulit yang dirangsang oleh pengambilan susu kambing di dalam diet boleh membantu untuk mendapatkan kulit yang cerah dan juga berseri. Hal ini kerana sel-sel kulit yang mati akan membuatkan kulit anda menjadi kusam dan apabila sel-sel kulit mati ini ditanggalkan dan digantikan dengan yang baru, kulit anda akan kelihatan lebih cerah dan berseri secara semulajadi 🙂

.

Wildan Susu kambing juga boleh membantu kulit menjadi lembap dengan kandungan vitamin A,D,E ,K, zat besi, lemak dan juga protein. Kandungan vitamin A bukan sahaja boleh memperbaiki kulit, malah ia boleh membuatkan kulit menjadi lebih lembut..

.

Pasti ramai yang mengimpikan kulit yang putih, lembut dan juga berseri kan? Kepada isteri-isteri yang berkerjaya, amatlah disarankan untuk mengamalkan Wildan Susu Kambing sebagai minuman harian, untuk menjadikan kulit sentiasa sihat dan flawless 🙂 bukan dekat tempat kerja je kena cantik.. di rumah pun haruslah sentiasa cantik tau..barulah cik abang sentiasa sayang …

.

Tidak lupa juga untuk para surirumah, di dalam kesibukan menguruskan kerja rumah dan anak-anak, admin sarankan ibu-ibu mengambil segelas susu Wildan sebelum memulakan aktiviti di pagi hari bagi memastikan ibu-ibu kekal cantik dan bertenaga sepanjang hari!

.

Tunggu apa lagi? Tinggalkan nombor telefon di ruangan komen atau boleh terus klik link di bawah untuk mendapatkan susu Wildan :

📲wasap.my/60199653166

📲wasap.my/60199653166

📲wasap.my/60199653166

.

Atau boleh terus beli secara online di website berikut:

 

🌐wildanniaga.com

🌐wildanniaga.com

🌐wildanniaga.com

 

P/s: Jadikan susu Wildan sebagai minuman harian keluarga anda 🙂

.

#Wildansusukambing

#Wildanlab

#Wildan2018

#Wildanmamapremium

#WildanADEK

 

 

 

Suka artikel ini? kongsikan manfaatnya

Kongsi di FB
Twitter
Whatsapp
Telegram
Wildan Niaga

Wildan Niaga

Hampir sedekad menyebarkan manfaat dan kebaikan susu kambing. Wildan, jenama pelopor susu kambing Malaysia. Khasiat nutrisi lebih diyakini.

Komentar

113 comments

    Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. accounts.binance.com/es/register?ref=RQUR4BEO

    Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

    doctor prescribed allergy medication best allergy pills for adults generic allergy pills

    allergy pills on sale allergy medication primary name best allergy medicine for itching

    immediate heartburn relief otc cost accupril 10mg

    common medications for nausea glycomet sale

    best dermatologist acne medication order prednisone online cheap acne medication pills names

    prescribed acne medication names retino cream generic clear skin image pills

    I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. www.binance.info/sk/join?ref=V2H9AFPY

    allegra side effects antihistamine tablets allergy pills over the counter

    how long do antihistamines take to work purchase allegra pill best nighttime medicine for allergies

    I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. www.binance.info/lv/join?ref=YY80CKRN

    best otc treatment for nausea altace where to buy

    cheap accutane 20mg isotretinoin 40mg drug order generic isotretinoin

    order accutane generic buy absorica pill accutane 10mg oral

    online treatment for insomnia buy modafinil pills

    amoxicillin 500mg for sale amoxicillin 250mg generic where can i buy amoxil

    amoxil 250mg price brand amoxil 250mg how to buy amoxicillin

    strongest natural sleeping pills modafinil price

    order azithromycin sale order azithromycin 250mg generic oral zithromax 250mg

    order zithromax 500mg online cheap order zithromax 500mg for sale zithromax 500mg generic

    azipro 500mg price azipro 500mg for sale buy generic azithromycin for sale

    azipro without prescription order azipro 250mg pills generic azithromycin 500mg

    omnacortil order prednisolone canada buy prednisolone

    buy omnacortil 5mg generic generic prednisolone 20mg omnacortil over the counter

    amoxicillin 250mg tablet brand amoxil brand amoxil 1000mg

    order monodox without prescription doxycycline 200mg ca

    amoxicillin 1000mg ca buy amoxil 1000mg for sale order amoxicillin 1000mg

    albuterol generic albuterol inhalator uk albuterol 4mg us

    buy augmentin 1000mg online cheap order augmentin 625mg

    buy ventolin without a prescription albuterol 2mg cheap ventolin 2mg over the counter

    buy levothyroxine without a prescription synthroid pill cheap synthroid 150mcg

    buy levoxyl tablets order levothroid generic buy levothroid pills

    buy clomiphene 50mg online cheap order clomiphene 100mg generic buy clomid online

    how to get levitra without a prescription order vardenafil 10mg online cheap

    buy generic clomid for sale cost clomid 50mg purchase clomid sale

    order tizanidine 2mg for sale tizanidine 2mg tablet tizanidine cheap

    buy zanaflex without prescription cheap tizanidine tizanidine online

    rybelsus generic order semaglutide 14 mg pills order rybelsus without prescription

    prednisone 5mg oral order deltasone without prescription buy prednisone 20mg generic

    buy prednisone 40mg sale prednisone 40mg pill buy generic deltasone

    buy semaglutide 14 mg generic cheap semaglutide 14mg buy semaglutide 14mg generic

    order accutane 10mg generic purchase isotretinoin online order isotretinoin generic

    buy absorica pills accutane 40mg without prescription buy isotretinoin generic

    buy rybelsus generic rybelsus 14 mg cheap order semaglutide 14mg generic

    amoxil 500mg sale buy amoxicillin 1000mg online cheap amoxicillin 1000mg generic

    albuterol 4mg brand order ventolin for sale order albuterol inhalator generic

    buy generic amoxicillin cheap amoxicillin generic amoxil 1000mg price

    albuterol online order albuterol 2mg pills allergy tablets

    buy zithromax generic buy azithromycin online generic zithromax 250mg

    purchase amoxiclav order amoxiclav online cheap augmentin online buy

    azithromycin 500mg oral buy azithromycin pill buy zithromax tablets

    buy augmentin 1000mg online cheap clavulanate cheap buy augmentin for sale

    where can i buy omnacortil cheap omnacortil without prescription order omnacortil 40mg online

    cheap levothroid generic how to buy synthroid buy synthroid 150mcg online

    order prednisolone 20mg generic buy cheap omnacortil prednisolone ca

    brand synthroid 150mcg buy levoxyl pill cheap generic levoxyl

    You can use parent management software to guide and supervise children’s behavior on the Internet. With the help of the following 10 smartest parent management software, you can track your child’s call history, browsing history, dangerous content access, apps they install, etc.

    neurontin pill buy cheap generic neurontin buy gabapentin 100mg pill

    gabapentin medication neurontin 800mg for sale buy neurontin generic

    clomid 50mg pills buy clomid 100mg without prescription order clomid 50mg online

    serophene over the counter order clomiphene for sale cost serophene

    where to buy furosemide without a prescription buy generic furosemide for sale buy furosemide generic

    furosemide 40mg generic order generic furosemide order furosemide pill

    MyCellSpy is a powerful app for remote real – Time monitoring of Android phones.

    brand sildenafil pfizer viagra 50mg sildenafil 50mg over the counter

    usa pharmacy viagra buy sildenafil online order viagra online

    doxycycline 100mg uk vibra-tabs over the counter oral monodox

    order monodox online cheap purchase vibra-tabs monodox over the counter

    Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me. www.binance.info/bg/join?ref=FIHEGIZ8

    semaglutide us buy rybelsus 14mg online generic semaglutide

    order rybelsus 14mg online cheap order semaglutide 14mg generic buy semaglutide 14 mg online

    levitra 20mg for sale brand levitra 10mg buy vardenafil 10mg sale

    purchase vardenafil without prescription levitra ca order levitra generic

    order lyrica generic order pregabalin 75mg sale order lyrica 150mg generic

    buy generic lyrica over the counter brand lyrica 150mg pregabalin pills

    purchase plaquenil sale purchase hydroxychloroquine without prescription buy generic plaquenil 400mg

    order hydroxychloroquine buy plaquenil paypal buy hydroxychloroquine generic

    triamcinolone 10mg for sale aristocort drug cost triamcinolone 10mg

    purchase aristocort without prescription purchase triamcinolone pill buy triamcinolone 4mg sale

    Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? www.binance.com/sl/join?ref=V2H9AFPY

    generic cialis canada pharmacy Canadian Online Pharmacies
    canada online pharmacy [url=http://canadianphrmacy23.com/]best canadian pharcharmy online[/url]

    glucophage 1000mg cost order glucophage 500mg generic buy glycomet pill

    buy glucophage 500mg for sale glucophage 500mg brand glucophage without prescription

    buy xenical tablets purchase diltiazem pills diltiazem order

    buy zovirax 400mg pills acyclovir 400mg uk allopurinol canada

    how to buy zovirax buy zovirax without a prescription buy zyloprim 100mg online

    order norvasc 10mg pills amlodipine 10mg drug buy amlodipine no prescription

    norvasc price brand norvasc 10mg norvasc price

    crestor pills buy rosuvastatin cheap order ezetimibe 10mg

    brand crestor 10mg crestor 10mg canada ezetimibe 10mg cost

    zestril order online order lisinopril 10mg generic cheap zestril 10mg

    buy zestril 5mg pill brand zestril 10mg order generic zestril 2.5mg

    northwestpharmacy .com canadian pharcharmy online cialis
    canadian pharmacies without prescription [url=http://canadianphrmacy23.com/]canada pharmacies[/url]

    motilium 10mg pill buy motilium without a prescription purchase sumycin pills

    buy motilium medication buy generic domperidone tetracycline ca

    order omeprazole online omeprazole to treat indigestion buy prilosec medication

    order prilosec 10mg for sale buy omeprazole generic omeprazole order online

    buy flexeril sale baclofen online buy order baclofen 25mg sale

Leave a Reply

Wildan Niaga Sdn Bhd
+60 19-965 3166
customercare@wildan.com.my

No. 32, Jalan 6/2
Kawasan Perindustrian PKNS
43300 Seri Kembangan
Selangor

Rangkaian Susu Wildan

Wildan Susu Kambing © 2013-2022

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Continue Shopping